Beyaz masa çağdaş belediyecilik anlayışının gereği olarak belediyelerin yönettiği lokasyondaki vatandaşlara daha iyi hizmet verebilmek ve aradaki iletişimi kuvvetlendirmek için kurulan bir birimdir.
Belediyeye ait çağrı merkezi numarasına vatandaş ihtiyaç duyduğu anda 7 gün 24 saat arayıp taleplerini veya şikayetlerini bildirebilmektedir.
Vatandaş belediyeye ulaşıp çağrı kaydını yaptırdıktan sonra çağrı sistem üzerinden ilgili birimlere iletilir ve ilgili birimin ekranına düşmesi sağlanır. Birim çağrı kaydına istinaden yapılan işlemleri sisteme girerek çağrıyı cevaplar. Cevaplanan çağrı tekrar beyaz masa birimi ekranlarına düşer. Beyaz masa temsilcisi vatandaşı arayıp yapılan işlemlerin detayı konusunda bilgi verir ve çağrı sonlandırılmış olur.
Neden Beyaz Masa Yazılımı?
- Zaman kaybını önlemek
- Kaliteli ve iyi hizmete erişimini kolaylaştırmak
- Vatandaşın yönetimle kaynaşmasını sağlamak
- Vatandaşın yönetimi denetlemesini sağlamak
- Katılımı artırmak ve iletişimi güçlendirmek
- Kurum içi denetim sağlamak
- Hizmet eşgüdümü sağlamak
- Birimler arası koordinasyonu sağlamak
Beyaz Masa Yazılımı Sur Bilgisayar‘ın 20 yıllık yazılım sektörü tecrübesini aktardığı belediyelerin vatandaşla arasındaki iletişimi ve vatandaş memnuniyetini maksimum seviyeye ulaştırmayı hedefleyen web tabanlı, güvenli ve kolay kullanıma sahip bir yazılım projesidir.
Yazılım ürünlerimizi kullanan firmalar çok mutlu. Çünkü;